SEO – optimalizace stránek a její význam
Hlavním přínosem SEO – optimalizace stránek je maximální zviditelnění našeho webu či e-shopu v síti. Díky tomu jsme pak schopni generovat prostřednictvím nabídky na www mnohem více objednávek, rezervací nebo registrací. Chceme-li, aby se na naši platformu prokliklo co nejvíce lidí,pak to je právě SEO, které dokáže komplexně zlepšit její stavu. Mimo jiné odstraňuje všechny druhy chyb, které se mohou vyskytovat v textech nebo ve stavební struktuře. Zkontrolujte si, jestli nestagnují vaše online zisky kvůli některé ze dvou typických závad.
Textová SEO – optimalizace stránek a práce s klíčovými slovy
Fulltextové vyhledávače typu Google a Seznam hodnotí weby podle naprogramovaných kritérií, která se v průběhu času mění a vylepšují. Cílem je doručit uživateli odkazy na takové stránky, které nejlépe odpovídají na položenou otázku. Proto se část SEO soustředí na vytipování klíčových slov čili keywords, která lidé při internetové rešerši ve spojitosti s naší nabídkou používají. Obsahová optimalizace stránek má pak za úkol doplnit relevantní keywords do webových textů, do metadat a někdy přímo do naší url adresy.
Jakmile robot klíčové fráze na platformě vidí, přiřadí jí důležitější pozici, která se zobrazí na lepším místě a proto na ni kliká mnohem více lidí. Díky tomu přibývají návštěvníci našich www. Pokud expert na SEO odvede ve spolupráci s copywriterem svou práci dobře, motivují slovní formulace rovněž k nákupu nebo jakékoli jiné akci, kterou od lidí chceme. Pak našemu webu samozřejmě stoupá i schopnost konverze. To je laicky řečeno schopnost přimět lidi k akci obvykle zakončené obchodem.
Technická SEO – optimalizace stránek pro uživatelskou přívětivost
Nedílná součást SEO – optimalizace stránek spočívá v korekci menu čili struktury, to proto, že výkon graficky a textově dokonalých webů může být zmařen jejich nepřehledností. Je až neuvěřitelné, kolik podnikatelů je přesvědčených, že pokud bude mít návštěvník o jejich zboží či služby zájem, tak se k nim doslova prokouše. Není to pravda.
Většina lidí se místo detektivního pátrání na chaotickém webu jednoduše odporoučí ke konkurenci. Proto se jedna z prvních SEO úprav věnuje vytvoření intuitivního prostředí, kde se uživatelům líbí a veškeré informace mají přímo před očima, včetně navigačních tlačítek. Vnést do firemního webu nebo e-shopu řád však vyžaduje kooperaci majitele. Jedině tak je možné zařadit jednotlivé položky do adekvátních kategorií a logických podkategorií.
Uživatelská přívětivost dokáže působit doslova zázraky, co se profitability www týče. Kromě toho se v přehledném menu vyznají i vyhledávací roboty. Ty pak dokážou odměnit náš web přednostním zobrazením, kam kliká až 90 % hledajících. Tato prostá změna pozic pak může znamenat rozdíl mezi podnikatelskou neúspěšnou “nulou” a spokojenou “jedničkou”.
Nyní už víte, jestli obchodní a propagační výkon vašeho webu nepokulhává kvůli absenci klíčových slov či chaotické nabídce. Pokud jste některou z uvedených závad objevili, tak vám SEO – optimalizace stránek rozhodně prospěje. Doporučujeme vám rozeslat poptávku na více agentur a specialistů. Vzhledem k tomu, že se celé SEO děje virtuálně, nemusíte se omezovat jen na volbu expertů z vaší lokality. Seriózní profesionály poznáte tak, že si váš web prověří důkladnou analýzou a podle toho vám sestaví jedinečný plán optimalizace. Budeme samozřejmě rádi, když poptáte i nás. Stačí se nám ozvat přes komentáře.